Naar inhoud
Nieuwpoort homepage

U bent hier: Nieuwpoort > Inwoner > Digitaal loket

Digitaal loket

U kunt als inwoner van Nieuwpoort via het digitaal loket van onze stad een hele reeks aktes en attesten van thuis uit aanvragen. Dat is snel, veilig en eenvoudig.

Opgelet: Dit digitaal loket heeft momenteel alleen betrekking tot de Dienst Burgerzaken en Burgerlijke Stand! Het is niet bedoeld voor de aanvraag van volkstuintjes of stadszalen! 

U doet uw aanvraag via nieuwpoort.egovflow.be en u krijgt het document digitaal in uw mailbox. Het digitaal loket is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend. Een document aanvragen, kan dus altijd, gewoon van thuis. 

Natuurlijk blijft u ook nog welkom op het Stadhuis! De loketten worden niet gesloten. Maar binnenkort kunt u ook buiten de openingsuren bij ons terecht.

Hieronder kunt u alvast de infobrochure 'Het digitaal loket' downloaden. De flyer legt uit wat de voordelen zijn van het digitaal loket en welke documenten u precies zal kunnen opvragen. U leest er ook hoe u veilig kunt inloggen op het loket.

Het digitaal loket (PDF, 251 kB)

Digitaal loket